Fafelületek, bútorok ápolása másképp


Vannak olyan napok, amikor nem nagyon van lehetőségem a világhálón való bolyongásra, kommunikációra. A mai is ilyen volt.
Napom első felében -közel két éves lemaradásomat pótolva- felszereltem egy-két lámpát a lakásba, majd hódoltam a már korábban is említett hóbortomnak és pizzát sütöttem.
Mire jóllakottan a gép elé ülhettem volna, párom már megelőzött.
Szép lassan este lett, úgyhogy türelmetlenül noszogatni kezdtem, jelezve, hogy eleget kéne tennem vállalt kötelezettségemnek és ehhez bizony meg kéne szakítania az órák óta tartó böngészést.
A türelem rózsája ez esetben egy újabb lehetőséget jelentett a fából készült bútorok és egyéb felületek házi praktikával való tisztítására, ápolására.
A módszer leírását párom találta a www.noilapozo.hu -n , és én a “mindig jobb, ha van választék” elvén örömmel osztom meg minden kedves látogatóval, akár olvasta a korábban ezzel a témával foglalkozó írást, akár nem.
Első lépésként portalanítsuk az ápolandó felületet, majd ha a felület ápolása előtt szükségét látjuk a komolyabb tisztításnak, oldjunk fel 1tk szódabikarbónát egy tál vízben és töröljük át ezzel.
A portalanított, száraz felület ápolását egy olívaolajjal átitatott puha ronggyal végezzük. Töröljük át vele, majd egy szintén puha, száraz ronggyal fényesítsük.
Kedvenc illóolajunkból pár cseppet az olívaolajhoz keverve kellemes illatot kölcsönözhetünk bútorainknak.
Ezek szerint érdemes volna “női oldalakat” is böngésznem…

Vélemény, hozzászólás?

