Az angóra pulóver tisztítása


Sublime-Kid-Mohair

Tegnap este feleségemmel úgy döntöttünk, hogy kiülünk a teraszra és megiszunk egy jó pohár magyar bort. Sajnos az idő már nem kedvez az efajta kedvteléseknek, ezért jól és rétegesen fel kellett öltöznünk. Ekkor láttam meg, hogy rég nem látott angóra pulóverét vette fel, hogy ne fázzon. Mosolyogva kérdezte meg tőle, vajon ezt hogy kell tisztítani.

Mivel az egyik legkényesebb anyag, mindeképp kifordítva, nyomkodva – nem csavarva – tisztítsuk. A mosáshoz mindeképp langyos vizet használjunk, melybe a szokásos mosópor helyett kimélő sampont, illetve két literenként egy kanál szódabikarbónát használjunk. Az öblítést szintén hasonló arányban kevert szódabikarbónás langyos vízzel végezzük.

3 responses to “Az angóra pulóver tisztítása

  1. És ezzel a mosással a szöszölése is megszûnik? Vagy legalább kicsit kevésbé szöszöl?

    • Bárány Judit

      Erre én is kiváncsi lennék, mert nekem van egy pulcsim, ami emiatt szinte hordhatatlan, mindent összeszöszöl, a szempilláimra is felragad, így jóformán hordhatatlan, pedig nagyon jó meleg! Valahol olvastam, hallottam, hogy a fagyasztóba kell egy bizonyos időre betenni?!

  2. Dajka Mónika

    Nekem is van egy pulóverem és nem tudom használni ,mert nagyon szöszöl.Mit tegyek ,hogy ne szöszöljön ?

Vélemény, hozzászólás?

