Leégett tej eltávolítása


tej

Önök próbáltak már tejet forralni? Hát én igen, és természetesen ennek sem lett „jó” vége. Persze a tej felforrt, de elővigyázatlanságomnak köszönhetően, kicsit túlságosan is. Kifutott. Bár azonnal levettem a tűzről, de mondanom sem kell, volt dolgom, mire újra tiszta lett. Az itteni korábbi tapasztalataimból kiindulva rögtön a jól bevált tisztítószereket vettem elő. A leghatásosabbnak az ecet bizonyult. Először természetesen megvártam, míg kihűl a tűzhely, majd sima szivaccsal vittem fel az ecetet a felületre, kb. fél órát állni hagytam, majd egyszerűen letöröltem. S lám, mintha meg sem történt volna! Természetesen azért nem az egészet ezzel takarítottam, hiszen kíváncsi voltam a többi szer hogyan is muzsikál a leégett tejjel szemben. Ami még használt, az a langyos vízben oldott szódabikarbóna, az is szinte ugyanolyan hatásosan eltűntette a ráégett foltot, mint az ecet.

Vélemény, hozzászólás?

