Tisztaság.WordPress a Sláger Rádióban


slager_radio

Ha a blog szerkesztő elég leleményes és a rádió szerkesztők elég jó fejek, akkor még ilyen is kisülhet a dologból. Köszönet a Sláger rádiónak, illetve a Bumeráng -nak!

Reklámok

5 responses to “Tisztaság.WordPress a Sláger Rádióban

  1. Visszajelzés: A rádió frekvencia tisztítása? « Tisztaság

  2. gallen zoltán

    Veled vagyok sláger rádió.

  3. Pappné Kiss Mária

    Rokkant vagyok és az életembe nem sok jo jutott.
    A sláger rádio volt az egyetlen aki vidámságot hozott az életembe.Szivböl köszönöm ! És fel háborit ahogy el bántak velük!
    Pappné Kiss Mária

  4. Deák Zsuzsanna

    Minden reggel a slágerrádió szól az autómban és velük kezdem a munkát, nagyon fog hiányozni ha nem szólal meg.
    Este is ha mennem kell a férjem elé a munkába, akkor is a romantikus hangulatú müsorukat hallgatom. Hajnali kezdés esetén a dumakanyart is nagyon szeretem, amihez hozzá is szóltam és sikerült is beszélgetnem a műsorvezetővel.
    A nap minden szakában megtaláltam a kedvemre valót.
    Drukkolok, hogy ne szünjetek meg.
    Deák Zsuzsa

  5. Rájuk ébredtem, Velük mentem iskolába, Velük ebédeltem, Velük tanultam, Velük aludtam el. Folyton ők szóltak. És hiányoznak. Veletek vagyok!!

Vélemény, hozzászólás?

